Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Odottelua
Pirre,Kuulostaa tutulta. Minustakin tuntui kun mies olisi yrittänyt lakaista koko sairauden ensin maton alle ja huusin ja itkin sille, että minulla ei ole vaihtoehtoja ja hänenkin on pakko ymmärtää, että olen vakavasti sairas vaikka olinkin oireeton.
Sairauteni tuli miehellenikin konkreettisemmaksi, kun se tuli mukaan tapaamaan kirurgia...Ihanan huolehtivainen mieheni on ollut molempien leikkausten jälkeen, kun olen ollut toipilaana. Hän on yksin pyörittänyt 5 henkisen perheen arkea. Olen kuitenkin yrittänyt muistuttaa häntä myös siitä, että minä tarvitsen hänen läsnäoloaan enemmin ihmisenä kuin kodinhoitajana.
Kiitos Kevätmieli rohkaisevasta viestistäsi. Olen lukenut paljon kirjoituksiasi (kuten muidenkin) ja osaat kirjoittaa tekstiä, jota on kiva lukea vaikka oma sairautesi painaa hartioitasi.
MeriTuuli
- OdotteluaPirre
- Re: OdotteluaMeriTuuli
- Re: Odotteluakevätmieli
- Re: OdotteluaPirre
- Re: OdotteluaMeriTuuli
- Re: OdotteluaTigerlily
- Re: Odotteluasanteri
- Re: OdotteluaBritney