Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odottelua

Hei odottelijat ja kaikki muutkin!

Kyllä luulen, että kumppanille tämä syöpä on tosi raskas ja surullinen asia, osaavat he sitten puhua tai ei ja reagoivat sitten miten vaan omalla tavallaan.

Minä ajattelin reippaasti alkuvaiheessa (kuitenkin jo monenmoiset faktat tiedettyäni), että toivottavasti mieheni etsii sitten jonkun mukavan ja fiksun naisihmisen tilalleni. Vasta luettuani Tina ja Reko Lundanien kirjan päässäni heräsi ajatus, että häneltä vietiin meidän entinen elämämme ihan niinkuin minultakin. Hänen ei tarvitse pelätä oman terveytensä puolesta, mutta hän pelkää ja suree minun ja koko perheemme puolesta. Kaikki perheessämme elää ja jännittää lääkäriaikoijen ja tutkimusten aikatauluttamina.

Kannatan lämpimästi kumppanin mukaanottoa ainakin muutamalle poliklinikka- ja hoitokerralle. Sen jälkeen molempien on helpompi puhua asiasta.

Santeri
santeri | 29.4.2007 klo 17:00:47