Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä
Hei meikku !Kyllä täällä palstalla keikkuu munasarjasyöpään sairastuneita, mutta ehkä vähemmän kuin rintasyöpään. Samanmoisia on tuntemukset tosin.
Jalkasärkyä ei kohdalleni ole tullut, mutta usein olen kuullut niistä mainittavan. Taxol tai Taxotere sen kai tekee. Saan samaa kombinaatiota kuin sinä (Taxol-Karboplatin). Ja kyllä vie voimat minulta reiluksi viikoksi - sitten taas jaksaa ok.
Jännä, kun mainitsit näläntunteesta. Minulla myös parin tunnin välein tekee mieli syödä jotain. Pientä tosin ja alkupäivinä saatan oksennella sen pois, mutta tunne pysyy.
Jatka vain tuolla reippaalla asenteellasi. Kyllä sinä ne suunnitellut kuusi (?) hoitoa jaksat ja sitten kontrollit 3 kk välein alussa, luulisin. Kerroit, että leikkaus meni hyvin - ei siis etäpesäkkeitä tms. ja sehän on hyvä merkki!
Tiedätkö millainen oli ca-125, markkerisi, ennen ja jälkeen leikkauksen? Mulla oli 330 ja parin hoidon jälkeen laskenut 44:ään. Entä mikä Gradus ja Stage? Mulla Gr2 ja Stage3. Minua kiinnostaa millaisista tilanteista toiset selviävät ja miten he jaksavat näitä hoitoja. Itselläni syöpä uusiutui vuoden päästä viimeisistä hoidoista (sain kaikenkaikkiaan 15). Minulla oli etäpesäkkeitä, joten jo lähtötilanteeni oli aivan eri kuin sinulla.
Älä säikähdä, jos mielialasi vaihtelee. Sitä käydään kuitenkin aikamoista kamppailua tämän taudin kanssa ja joskus syvälläkin. Ainakin minulle on käynyt niin. Mutta eteenpäin !
Kuulemisiin.
- munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäamh
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpätoiveikas
- Re: munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäeerika
- Re: munasarjasyöpäpike44
- Re: munasarjasyöpätoiveikas