Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä
Heippa!ca 125 oli aluksi 370 ja leikkauksen jälkeen 240. Noita muita arvoja en nyt tässä muista. Nyt toisen sythoidon yhteydessä ei verikokeet olleet kokonaan tulleet sairaalaan ja nyt tuli postissa tieto että ne ovat kadonneet jonnekin, joten menen uusiin kokeisiin tiistaina. Samalla käyn hammaslääkärillä. Pala pois etuhampaan vierestä ja takahampaassa väliaikainen paikka. En tiedä vielä annanko niiden hoitaa tuota takahammasta tällä kertaa, koska olo on muutenkin väsynyt.
Syöpäni todettiin sattumalta. Papa oli viime keväänä 2 ja sitten tammikuussa 3. Sitten koepaloja, joista ei näkynyt mitään. Jostain kummasta syystä silloinen lääkäri teki ylimääräisen ultran ja löysi jotain nestettä. Siitä nesteestä otetusta näytteestä löytyi syöpä. Viipalekuvauksissakaan ei näkynyt mitään erikoista.
Leikkauksessa saatiin melkein kaikki pois. Se oli levinnyt vatsapaitaan ja jonkinverran kohtuun. Sinne jäi kuitenkin jotain hippuja pitkin palleaa vai miten se nyt meni ja siksi on suunniteltu alustavasti nämä hoidot.
Onneksi minua ei nyt oksettanut kun olen ottanut sen pahoinvointilääkkeen.
Syön suolakeksejä. suolakurkkua ja juon piimää. Tosi oudolta maistuu kaikki ja kahvikin on pahaa eka viikon. Suklaakin on liian läällyä. Pitää olla rouskuteltavia kirpeitä karkkeja. Kuinkahan hapan minusta tätä menoa tulee.
Minulla on myös diabetes siis se "itseaiheutettu" D2 ja sen arvot on liian korkealla noiden hoitojen myötä. Siitä menen omalle lääkärille loppukuusta.
Hyvähän tässä on olla. Hoitona on hyvä ruoka ja juoma, paljon lepoa ja ulkoilua. Ihan kuin lomalla olisi niin mitäs noista pienistä haittavaikutuksista.
- munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpätoiveikas
- Re: munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäeerika
- Re: munasarjasyöpäpike44
- Re: munasarjasyöpätoiveikas
- Re: munasarjasyöpäeerika