Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä
Heippa!Asenne voi olla kohdallaan, mutta tuo muisti pätkii. CA125 ennen leikkausta 261 ja leikkauksen jälkeen 179.
Mitä muuten noi muut arvot tarkoittaa joita kysyit? Minulle on niitä varmaan selitetty mutta jotain on jäänyt rekisteröitymättä. Olen vain keskittynyt olemiseen, joten minulle nuo arvot ovat olleet toistaiseksi haussa. Nyt ehkä alkaa nekin kiinnostaa. Tämä vauhti on ollut niin nopeaa, että olen vain mennyt hoidosta hoitoon ja keskittynyt itseeni eli syömään ja nukkumaan ja ulkoiluun.
Tuossa lääkärin paperissa lukee hoitona Paklitakseli-karboplatin.
Olen saanut todella ihanaa hoitoa Keski-Suomen Keskussairaalassa sekä naistentautienosastolla että sädesairaalassa. Molemmissa sattui kohdalleni mukavia hoitajia tai sitten siellä on kaikki mukavia.
Nyt alkaa taas väsymys pikkuhiljaa väistyä. Ja pääsen nauttimaan lapsenlapsistani joita on jo kuusi.
Tsemppiä kaikille.
- munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpäMehitähti
- Re: munasarjasyöpätoiveikas
- Re: munasarjasyöpämeikku
- Re: munasarjasyöpäeerika
- Re: munasarjasyöpäpike44
- Re: munasarjasyöpätoiveikas
- Re: munasarjasyöpäeerika