Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: munasarjasyöpä

Heippis!
Myös minä täällä sairastan samaista syöpää.. parempaan ollaan kuitenkin menossa hoitojen suhteen, tänään oli juuri 10:s hoitokerta ja vihdoin lääkkeen vaihdon myötä (Caelyx) markkeri alenemaan päin.. antaa toivoa tulevaisuuteen..
On luonnollista, että leikkauksen jälkeen kroppa on väsyneempi.. toivon, että sulle ei pahempia sivuvaikutuksia tule. Mulla oli alussa myös tuota jalka,luu -särkyä, mutta ajan myötä se helpotti. Itse oon ollu väsynyt ja uupunut niin kauan kuin hoitoja on ollut vaikka hemppari ei kovin matalalla olekaan(119), mutta sytot vaikuttaa ja uuvuttaa jo yksinään. Mulla on kunto kyllä romahtanu alakanttiin, kävelyllä oon käyny aina kun oon vaan jaksanu, muut kuntoilut oon jättänyt tulevaisuuteen.
Mutta kyllä tästä vielä noustaan.. Nyt oon nauttinu kauniista keväästä ja auringonpaisteesta.
Kaikkea hyvää sulle ja voimahaleja ja jaksamista
-eerika-
eerika | 21.5.2007 klo 13:11:07