Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: munasarjasyöpä

Hei vaan itä-suomesta!
Yli 2kk. leikkauksesta, nyt olisi keskiviikkona 4.hoitokerta. Ja tietysti kontrolli onko hoidot lähteneet tepsimään. Jännittää tosi kovasti ja kuuntelee joka kolotusta. Veriarvot on pysyneet tähän asti hyvinä (viellä). Hb oli leikkauksen jälkeen 103 ja nyt oli 3 viikkoa sitten 130. Syötättäny on kovasti ja kiloja tullu entisen ylipainon päälle.
Hankalin oire on ollut nämä mummotauti oireet, jotka tuli nyt kun on kaikki poistettu. Elikkä lähes 20 kertaa vuorokaudessa tulee hikipuuskat. Sain leikkaavalta lääkäriltä estrogeenit, ja kerkesin syödäkkin niitä kuukauden. Sitten toisen hoidon yhteydessä tuli potilas kavereitten kanssa puhetta näistä. He sanoi ettei niitä voi syödä. Hämmästyin kun ne oli minulle määrätty ja B-lausuntokin menny kelaan. Mutta sitten lääkäri tuli selvittämään asiaa (eri lääkäri joka oli määränny) ja oli sitä mieltä että jätetään pois estrogeenit.
CA 12-5 oli lähes 500 ennen leikkausta. Nyt saan tietää ylihuomenna mihin suuntaan on menny.
Levinnäisyys luokka oli mulla lll joten tässä sitä taistellaan. Olen kyllä aika positiivisella mielellä ollu. Arjen askareita tehny ihan entiseen malliin. Kiitollinen Taivaan Isälle jokaisesta hyvästä päivästä.
pike
pike44 | 21.5.2007 klo 14:38:51