Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: papa 3, loop-konisaatio
Hei!Mulle tehtiin loop-hoito 25.4. ja odottelen myöskin vastauksia siitä. Minulla oli myös papa luokkaa 3 ja kolposkopian jälkeen todettiin keskivaikea solumuutos, dysplasia moderata. Lääkäreissä ja hoitajissa on tosiaan eroja. Minulle kolposkopian tehnyt lääkäri oli hyvin empaattinen ja vastasi mielellään kaikkiin mahdollisiin kysymyksiini. Loop-hoidon tehnyt lääkäri tuntui taas lähinnä ärsyyntyneeltä kysymyksistäni ja muutenkin oli kylmän oloinen ihminen ja vähätteli huoliani asian suhteen.
Kauanko teillä on kestänyt vuotoa loopin jälkeen? Mulla sitä on jatkunut nyt jo yli kaksi viikkoa, mutta ilmeisesti se on normaalia, kun olen soitellut ja kysellyt sitä vielä poliklinikalta jälkeen päin. Sitten kiinnostaisi tietää onko kenelläkään ollut yhdyntäkipuja loopin jälkeen? Itsehän olen edelleen yhdyntäkiellossa 1-2 viikkoa, mutta kiinnostaisi tietää mitä sitten on odotettavissa!
Kirjoitelkaa kuulumisia ja hyviä vointeja kaikille!
- papa 3, loop-konisaatioorvokki
- Re: papa 3, loop-konisaatioPäivikki
- Re: papa 3, loop-konisaatioorkidea
- Re: papa 3, loop-konisaatioAune
- Re: papa 3, loop-konisaatioorkidea