Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?

Hei kaikille!
Itekin mietin jossain vaiheessa havupuutejuomaa, mutta en kuitenkaan aloittanut sen juomista, vaikka olen siitä kuullut paljon hyvääkin. Sytohoitojen aikana otin kuitenkin jonkin verran vitamiineja, vaikka niittenkin nauttimisesta hoitajat sanoivat, että kohtuudella esim. multivitaa ja D-vitamiinia. Ajattelin kuitenkin tarvitsevani hoitojen aikana vitamiineja ja myös otin niitä, kohtuudella kuitenkin. Maksa-arvot pysyivät hyvinä. Jossain vaiheessa jätin vitamiinit sitten kokonaan pois. Nyt kun on jo yli vuosi kulunut hoitojen aloittamisesta, olen satunnaisesti ottanut joitain vitamiineja, aina silloin tällöin.

Vuoristorataahan tämä kaikkiaan on ollut. Ruokatottumuksia muutin terveellisempään suuntaan. Tosin viime aikoina, kun olen ollut lomalla, olen vähän repsahtanut. Makea on maittanut ja paino on noussut.

Joo, se syyllistäminen on niin turhaa. Emme me asialle itse mitään mahdeta. Tuleehan keuhkosyöpä esim. niille, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa.

Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä!
tuike | 21.7.2012 klo 12:21:09