Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?

Voi rakas iik50 älä ihmeessä syytä itseäsi syövän synnystä.
Olen jo 70v. ja ollut aina "normaali"painoinen, syönyt mielestäni suht terveellisesti,liikkunut kiitettävästi, en ole polttanut tupakkaa ja alkoholiakin olen käyttännyt kohtuudella, olen ollut siis "mallikansalainen" ja silti MINULLE TULI RINTASYÖPÄ.
En kehottaisi käyttämään mitään luontaistuotteita. Lääkäri sanoi minulle heti alussa, että D-vitamiini on ainoa mitä hän suosittelee.
Luontaistuotteiden vaikutuksesta sytoihin ei ole tutkimustuloksia ja ne voivat vaikutta epäedullisesti hoitoihin.
Ja sitten ne hiukset. Nehän ovat uusiutuva luonnonvara - ne kasvat uudestaan. Ehkä minun on helppo sanoa näin, koska minun hoitoni ei vienyt hiuksia kokonaan. Olen kuitenkin "kadehtien" katsonut hoidoissa käydessäni pää pystyssä kulkevia tyylikkäästi ihan lyhyttukkaisia naisia. Montaa heistä se ihan lyhyt tukka pukee loistavasti.
Onhan siinä hoitojen aikana monenmoista tunnetilaa, kun on huono olo eikä jaksa mitään, mutta koita olla itsellesi armollinen ja jaksaa ajatella, että hoidot auttavat ja pian olet taas terve ja hyvässä kunnossa.
Lähes vuoden leikkaus- ja hoitorumba on minun kohdallani nyt ohi ja katson luottavasti tulevaisuuteen.

Voimahaleja sinulle iik50!
MummiS | 16.7.2012 klo 14:37:56