Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?
Kiitokset samaa polkua kulkeville :)Joo sytostaateissa ei itse toimenpide pelota, vaikkakin käytyäni ekakertaa syöpäpolilla alkoi selkäpiitä pitkin hiipiä karmea tunnee ... tuolla on peruukki, nainen huivi päässä, jokin myssy, eiiiii ... minä olen kohta samassa tilanteessa! Hei voisko tän jotenkin peruuttaa ... herättäkää mut tästä unesta!!!, minä kaljuksi herranjestas. Tää on mulle kovin paikka, sitten rinnan menetyksen, tässä taudissa.
Ja luin vahingossa tuosta havupuu-uute juomasta ... en nyt tiedä uskallanko sitä ruveta juomaan, jos sinne hiusjuuriin jääkin syöpäsoluja, tuota en tiennyt.
Toi kirja oli hyvä vinkki, onkohan muita hyviä rintasyöpää/syöpää koskevia kirjoja joita suosittelette?
Peruukki on vielä työn alla, kävin kokeilemassa itku kurkussa niitä, aivan karmeita ... anteeksi vaan ... tää on niin kova pala mulle.
Syyllistän itseäni, olenko sittenkin ollut liian lihava ja syönyt vääriä ruokia, painoindeksi on ollut noin 33 viimeset kymmenen vuotta eli ylipainoa noin 20 kg, olen tunnesyöjä ja lohdutan itseäni syömällä kaikki pahan/ hyvänolontunteet, eilenkin meni litra jäätelöä kun oli niin paha olla. Tää on niin mun pään sisällä tää juttu ... niin minun oma taistelu! Kukaan muu kuin saman kokeva ei voi tätä ymmärtää. Niin ihan selvästi mulla on suruvaihe päällä ja olen syönyt suruuni.
Katsoin tv:stä ton taistelu syöpää vastaan ja siinä oli tuosta ravinnon merkityksestä taistelussa syöpää vastaan, siinä kun osaisi tehdä suunnanmuutoksen kohti terveellisempää.
Ihana tää palsta ja kiitoksi kaikille vastaajille ja voimia myös teille omissa taisteluissanne.
tv: iik jo 50
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?iik50
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?thegirl
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?Katjuliini
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?rafael-66
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?MarryMaiden
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?MarryMaiden
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?Memmu66