Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?
Hei iik50!Itse olen samanlainen 20 kiloa liikaa ja syön suruun sekä iloon ja tietysti jotain hyvää!
Sairastuneita on yhtälailla myös normaalipainoisissa, joten ei syyllistetä itseämme turhaan.
Varmasti muitakin hyviä kirjoja löytyy, itse sain tukihenkilöltä sairaalassa kirjan Selviytyjän matkaopas, on myös paljon muita kirjoja joita voi tilata.
Liityin myös Syöpäyhdistykseen, sieltä saa lehden jossa on tietoa syövästä.
Peruukista sanoisin sen verran että tyttäreni käski minun käydä kampaajalla peruukki päässä koska minulle pitää kuulema leikata sellaiset hiukset ja myös sen väriset. Otin nimittäin peruukin, joka on aivan erilainen kuin entiset hiukseni olivat. Mies taas tuumasi että nuorruin huomattavasti, joten ei voi olla kovin pahan näköinen.
Kannattaa mennä liikkeeseen jossa on valinnanvaraa ja sovitaa useampaa mallia, voit yllättyä.
Olen myös virkannut pipoja joita ajattelin vähän somistaa, ajattelin ottaa kaiken irti tästä "kurjasta" ajasta, sillä ohimenevää tämä on. En yleensä käytä huiveja vaikka tykkään niistä, joten nyt sekin aika on kun voin sommitella huiveista erilaisia turbaaneja. Itse teen turbaanin pitkästä huivista.
Voimia sinulle ja koita kestää! Terveisin Anna52
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?thegirl
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?Katjuliini
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?Anna52
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?rafael-66
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?MarryMaiden
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?MarryMaiden
- Re: HAVUPUU-UUTEJUOMASTA ?Memmu66