Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen aikana töihin?

Hei!
Kerron tässä omia kokemuksiani, mutta tulet varmaan huomaamaan, että kokemuksia on monenlaisia. Olen nyt saanut 3 taxoa ja olisin voinut olla töissä koko ajan ehkä ihan paria päivää lukuunottamatta. Niinpä en huolinut lisää sairauslomaa, vaikka hoidot vielä jatkuvatkin. Olen sitten poissa hoitojen yhteydessä tarvittavat päivät. Taxo aiheuttaa monille lihas-ja luustokipuja, minulla ne ovat olleet todella lieviä.
Minulla on myös kokemusta CEF kuurista, sain sitä 6 kertaa noin 7 vuotta sitten. Silloin lääkäri kirjoitti suoraan puolen vuoden sairausloman. Silloin olin myös opiskelija työni ohella, joten käytin tämän sairausloman tehokkaaseen opiskeluun. CEF aiheutti väsymystä ja lievää pahoinvointia, lähinnä kuvottavaa oloa. Mutta hyvin pystyin silloin istumaan luennoilla yms. opiskeluihin liittyvää!
Olen siis selvinnyt tähän saakka todella lievillä sivuvaikutuksilla ja töihin paluu näyttää ainakin tämän ensimmäisen viikon jälkeen ihan oikealta ratkaisulta.
Mutta kuten alussa mainitsin, nämä ovat vain minun kokemuksiani. Jokaisen on tehtävä omat ratkaisunsa, ja niihin vaikuttaa moni asia (oma kunto, työn rasittavuus jne.jne.)

Voimia sinulle!
Terkuin Sirpale
sirpale | 10.2.2008 klo 17:54:37