Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen aikana töihin?

Minä olin töissä kahden ensimmäisen taxon aikana, kolmannesta jäin sitten sairaslomalle, jolla nyt olen. Taxojen aikana olin kyllä pois töistä pari yksittäistä kokonaista päivää ja joinakin päivinä jouduin lähtemään kotiin hieman aikaisemmmin, koska tunsin oloni niin väsyneeksi. Oma kokemukseni on, että fyysisen voinnin puolesta, töissä olo, ainakin taxojen aikana, onnistuu. Teen toimistotyötä. Infektoriskiskistä ovat minulle lääkärit ja hoitajat sanoneet, että on turha jäädä kotiin sen takia, että pelkää saavansa jonkun infektion. Itse olen toistaiseksi kaikilta infektioilta säästynyt (kolme taxoa takana) vaikka työpaikalla ja kotona on kaikenlaista pöpöä ja flunssaa pyörinytkin.

Jäin sairaslomalle lähinnä uniongelmieni ja henkisen puolen takia. Olen ollut erittäin tyytyvävinen päätökseeni, kun kolme viikkoa sairalomaa on nyt takana. Taloudellisestihan tämä ei kannata, mutta minulle tämä on ensimmäinen "irtiotto" oravanpyörästä elämässäni koko työurani aikana, joten nautin nyt siitä täysillä ja hyvällä omalla tunnolla.
Sesam | 11.2.2008 klo 10:03:20