Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen aikana töihin?
Olen ollut kotosalla nyt kohta 1/2 vuotta. Eli jäin sairauslomalle leikkauksien jälkeen ja olen lomilla nämä stytojen ajan.Minä puolestani aion käydä sitten sädehoidoissa työn lomassa. Läakäri ehdotti minulle pitkää sairauslomaaja tuossa vaiheessa itse mietin mikä olisi paras ratkaisu. Lääkärin kanssa kuitenkin päädyttiin sairaslomaan joka oli stytojen ajan. Itse olen ollut suhteellisen hyvässä kunnossa lukuunottamassa 1-5päivää hoitojen antamisen jälkeen. Tsressaavinta ovat olleet juuri hoitopäivien jälkeinen aika, kun olosta ei aina tiedä millainen on ja hiusten lähtö, ennen kuin sain peruukin niskaan. Lisäksi syöpiksellä tulee käytyä tosi useasti verikokeissa ja lääkärireissuja ja kaikenlaisia tutkimuksi on ollut tosi paljon, joten sairauden kanssa tulee tällaisiä sairaalareissuja tosi paljon. Itse olen olen ollut pitkään sairauslomaan tyytyväinen, töissä on hankittu minulle sijainen, joten työni hoituu ja toisaalta olen itse ehtinyt henkisesti käsittelemään sairauden kulkua ja olen paljon ulkoillut koiran kanssa, lueskelleut romaaneja ja rauhoittunut siitä kamalasta stressavasti tilanteesta joka ainakin meidän tuöpaikalla on vallitseva. Jokaisen tulee kuitenkin tehdä oma ratkaisunsa omien tilanteiden ja tuntemustensa mukaan.Vesisadeterveisin
- Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?kevätmieli
- Re: Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?seliisa
- Re: Hoitojen aikana töihin?sirpale
- Re: Hoitojen aikana töihin?Karhutar
- Re: Hoitojen aikana töihin?päivänsäde
- Re: Hoitojen aikana töihin?pistaasi