Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen aikana töihin?
Vaarain.... Rintani leikkauksen jälkeen olin sairaslpmalla 4 viikkoa jonka jälkeen menin töihin.Sairasloma olisi ollu vielä kuukausi ja sit alkoi sytot hoidot. Nyt ´maanantai olin toinen tiputus kerta taxo.. eli minulla 3 taxo+3 cef. Olin siis maanantaina vapaapv. ja eilen iltavuoroon sit. Kylläkin tukka lähtee..Mietin miten voin toihin mennä maanantain jälkeen kylä hiuksia jäi tyynylle tipassa ihan hirveesti.No sit töihin laitoin eka ketrtaa peruukin oli pakko..Se tässä vain pelottaa että mitä sit kun se cef alkaa 3x onko kokemuksia.. tuleeko niistå niin huono olo ettei pysty töihin, onko se kovempi lääke kun toi taxo jota saan ensi ne kolme x seuraavan 3 viikon päästä viimenen taxo... ja sit se cef.. kyllä pelkään sivuvaikutuksia.Mutta tähän asti menny tosi hyvin, toivottavasti myös jatkossa.. Tsemppiä kaikille yritetään jaksaa. terv: Hipura- Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?kevätmieli
- Re: Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?seliisa
- Re: Hoitojen aikana töihin?sirpale
- Re: Hoitojen aikana töihin?Karhutar
- Re: Hoitojen aikana töihin?päivänsäde
- Re: Hoitojen aikana töihin?hipura
- Re: Hoitojen aikana töihin?pistaasi