Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen aikana töihin?

Silloin kun rintasyöpäni leikattiin ja ensin aloitettiin sytostaateilla, olin sairaslomalla sen aikaa. Sitten kun oli sädehoidon vuoro, kuljin taksilla yhteen suuntaan 80 km. Taksi tuli pihaan joka päivä kuukauden ajan kuudelta aamulla , aikani oli seitsemältä ja kahdeksan jälkeen menin suoraan töihin.
MUTTA, olinkin ihan hyvässä kunnossa eikä mennyt niin kauan kun sinulla - eli kannattaa katsoa ensin miten hoito vaikuttaa.

Ekalla kerralla kun syöpä uusi, kävin joka kolmas viikko hoidossa ja olin muutaman päivän sairaslomalla ja pari viikkoa töissä. Sekin oli minulle hyvä systeemi.

Nyt kolmannella kerralla olen ollut sairaslomalla, mutta ehkä huhtikuussa jos kuvat näyttävät hyviltä menen jo töihin, vaikka tipassa varmaan joudun kulkemaan lopun ikääni....toivottavasti vielä ainakin 20 vuotta :)
seliisa | 13.2.2008 klo 10:46:36