Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja laihduttaminen
Hei vaan. Minäkin olen syönyt Tamofenia neljä vuotta ja sen jälkeen se vaihdettiin Femariksi, jota olen syönyt nyt vuoden. Painoni on noussut ainakin 10 kiloa, eikä se putoa kaikista yrityksistäni huolimatta. Tarkkailen syömistäni ja liikun mielestäni ihan riittävästi. Olin syksyllä kuuntelemassa erään ravintoterapeutin luentoja terveellisestä ravinnosta. Hän sanoi, että niin kauan kuin syön ko. lääkkeitä,laihtuminen on mahdotonta. Niiden vaikutuksesta kaikki ruoassa oleva rasva varastoituu kehoon. Saan kuulemma olla tyytyväinen, ettei painoa ole tullut lisää enempää, sitä olisi voinut tulla vaikka 20 kiloa tai enemmän. Täytyy nyt sitten vaan olla tyytyväinen tähänkin ja yrittää syödä mahdollisimman vähärasvaista ruokkaa ja liikkua vielä enemmän.- Tamofen ja laihduttaminenTuulikki39
- Re: Tamofen ja laihduttaminenTellervo
- Re: Tamofen ja laihduttaminenTuulikki39
- Re: Tamofen ja laihduttaminenIrmeli44
- Re: Tamofen ja laihduttaminenNefertiti
- Re: Tamofen ja laihduttaminentuutikki-t
- Re: Tamofen ja laihduttaminentoukokuu
- Re: Tamofen ja laihduttaminenkevätmieli
- Re: Tamofen ja laihduttaminenkukkamaaria
- Re: Tamofen ja laihduttaminenlillukka
- Re: Tamofen ja laihduttaminenpistaasi