Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja laihduttaminen

Hei vaan kaikille painonsa kanssa kamppaileville kohtalotovereille!

Olen syönyt Tamofenia 3,5 vuotta ja kyllähän kiloja tuli lisää jo ennestäänkin "uhkeaan" kroppaani.
Taidan olla kyllä siitä harvinainen tapaus, että laihduin sytojen aikaan melkein 10 kg. Ei vaan pystynyt syömään ja suukin oli ihan aftoilla. Joskus huvikseni laskin syömäni kalorit, eikä niistä tullut 500 pahimpina päivinä.

Jälkeenpäin on tullut mieleen, ettei siihen kukaan Syöpäklinikalla puuttunut. Tosin en ehkä osannut valittaakaan. Luulisi vaan että vaikuttaisi sytojen tehoonkin noin vähäinen ravinto. No olin kyllä toki tyytyväinen siihen, että laihduin. Töissäkin kehuttiin että näytän hyvältä...syöpäsairaana..=)) Olisi vaan pitänyt hiukan katsoa mitä syö kun taas pystyi syömään. Kaikki tuli korkojen kera takaisin.

Olen todella ylipainoinen nyt, joskus olen yrittänyt "laihduttaa", mutta elämä on muutenkin niin ilotonta, että jostain pitää lohtuakin saada. Kävin minäkin ravintoterapeutilla. Hän sanoi minun vaan syövän liian isoja annoksia ja yllätys..juovan liikaa maitoa (rasvatonta).
Ei tainnut oikein uskoa ruokapäiväkirjaani, jonka kyllä rehellisesti täytin. Ihmetteli, etten harrasta napostelua.

Nam..jääkaapissa odottaa Kanniston Leipomon herkullinen omenaleivos..;)
kukkamaaria | 26.1.2008 klo 15:39:20