Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja laihduttaminen

No, meikäläinen ei juuri koskaan ole käynyt pahoittamassa mieltänsä vaa'alla :). Olen luottanut enemmän testivaatteisiin ja vyötärönympärysmittaan. Olen syönyt Tamofenia 1 1/2 kk, yrittänyt lisätä liikuntaa ja syödä terveellisesti. Olen aamuvirkku ja olen nyt tuplannut liikuntani ja liikkunut 5-6 kertaa viikossa. Yleensä aloitan aamun tunnin - puolentoista tunnin joogalla. Välillä käyn sauvakävelemässä ja hiihtämässä. Vyötärönympärys on pienentynyt kolme senttiä. Kahdeksastakymmenestä seitsemään seitsemään. Vartaloni on enempi tälläinen päärynän mallinen - mies kutsuukin minua joogatessani mustaksi hehkulampuksi. Päätin, että yritän estää lihomisen tuplaamalla liikunnan.

Tuntuu, että kiinteytymisen lisäksi samalla on myös sekä mielialani parantunut ja menopause unihäiriöt vähentyneet, vaikka vieläkin niitä jonkin verran on. No, nyt sitten jää vain arvauksen varaan, kuinka pitkään intoa riittää tälle tuplaliikkumiselle. Toivon, että se pysyisi elämäntapana!

Ksantippa | 29.1.2008 klo 09:00:08