Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja laihduttaminen
Hei vaan!Minun tarinani tamofenista, zoladexista ja painonhallinnasta... ensimmaisten tamofen/zoladex kuukausien aikana painoa kertyi tosi paljon, ja yritin kaikin keinoin itse siita eroon. Liikunta, ravinto - tuntui etta mikaan ei auttanut.
Lopulta konsultoin ravintoterapeuttia, joka vahvisti etta olin oikeilla jaljilla, mutta en ihan tiennyt miten syoda oikein enka ymmartanyt miten keho reagoi ravintoon - ja ihme ja kumma - asiantuntevassa ohjauksessa, onnistuin vajaassa puolessa vuodessa tiputtamaan yli 10 kiloa. Paino on pysynyt suurinpiirtein samassa jo liki vuoden - mutta liikuntaa olen harrastanut enemman varmaan taman vuoden aikana kun elamassani yhteensa aikaisemmin.
Nyt olen lopettanut zoladexin, ja toinen ihme on tapahtunut - tuntuu etta turvotuskin helpottaa. Ennen tamofenia ja zoladexia sopivat sormuksetkin menevat taas niihin sormiin joihin kuuluvat :-)
Katsellaan miten eteenpain pelkalla tamofenilla - toivottavasti homma pysyy edelleen hanskassa.
Tsemppia kaikille!!!
- Tamofen ja laihduttaminenTuulikki39
- Re: Tamofen ja laihduttaminenTellervo
- Re: Tamofen ja laihduttaminenTuulikki39
- Re: Tamofen ja laihduttaminenIrmeli44
- Re: Tamofen ja laihduttaminenstars68
- Re: Tamofen ja laihduttaminenNefertiti
- Re: Tamofen ja laihduttaminentuutikki-t
- Re: Tamofen ja laihduttaminentoukokuu
- Re: Tamofen ja laihduttaminenkevätmieli