Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja laihduttaminen

Hei vaan!

Minun tarinani tamofenista, zoladexista ja painonhallinnasta... ensimmaisten tamofen/zoladex kuukausien aikana painoa kertyi tosi paljon, ja yritin kaikin keinoin itse siita eroon. Liikunta, ravinto - tuntui etta mikaan ei auttanut.

Lopulta konsultoin ravintoterapeuttia, joka vahvisti etta olin oikeilla jaljilla, mutta en ihan tiennyt miten syoda oikein enka ymmartanyt miten keho reagoi ravintoon - ja ihme ja kumma - asiantuntevassa ohjauksessa, onnistuin vajaassa puolessa vuodessa tiputtamaan yli 10 kiloa. Paino on pysynyt suurinpiirtein samassa jo liki vuoden - mutta liikuntaa olen harrastanut enemman varmaan taman vuoden aikana kun elamassani yhteensa aikaisemmin.

Nyt olen lopettanut zoladexin, ja toinen ihme on tapahtunut - tuntuu etta turvotuskin helpottaa. Ennen tamofenia ja zoladexia sopivat sormuksetkin menevat taas niihin sormiin joihin kuuluvat :-)

Katsellaan miten eteenpain pelkalla tamofenilla - toivottavasti homma pysyy edelleen hanskassa.

Tsemppia kaikille!!!
stars68 | 25.1.2008 klo 00:42:14