Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolme päivää ekasta sytosta

Hei! Mulla on hoidot jo ohitse 3.10.2012, ja kasvattelen hiuksiani takaisin. Mulle ei rinnan poistokaan ollut niin kamala sokki, kuin hiusten lähteminen. Olin varautunut peruukilla, vitsailin ja otin huumorilla koko kaljuuntumisen, mutta en sisimmässäni edes uskonut, että multa voi tosissaan lähteä kaikki hiukset toisen sytostaatti-hoidon jälkeen.
Sitten kun se tapahtui, se oli jotain tosi kamalaa.Sitä ei voi edes kuvitella etukäteen. Peruukki oli kesällä kamalan kuuma ja se ei tahtonut millään pysyä päässä, vaan nousi niskasta ylös.Joten ostin lippiksen, neuloin tarranauhat lippiksen sisään ja ostin jatkoletit ja neuloin myös niihin tarran toisen puolen ja kiinnitin letit lippikseen. Musta lippis on ollut parempi kuin peruukki ja mulla on ollut lettiä ja palmikkoa ym. kampausta. Letit on myös helppo irrottaa ja pestä. Ja lippis on vieläkin helppo pistää päähän ja lähteä. Painonnousu oli kans kauheeta,kortisoni turvotti ym. (20kg)ja nyt laihdutetaan ja odotetaan hiuksia takaisin. Huumori on paras lääke, kun muutakaan ei voi, niin on ainakin hauskempaa kuin itkeminen. Toivottelen sulle tsemppiä!
Tellu2012 | 8.11.2012 klo 00:34:08