Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää ekasta sytosta
Pystyin tuskin 10 min lukemaan, jalat oli jotenkin levottomat. J a olin aivan virkeä. Aloin väsäämään kortteja ja tein aamuun asti. Sitten loppu osa tarvikkeista, täytyy käydä askarteluliikkeessä. Pyöritän sivutoimena vaatimattomin ansioin toiminimeä, mutta se on myös henkireikä. Saan ainakin hankittua myynneillä uusia tarvikkeita.Mielenkiintoista odottaa, tsippaanko jossain välissä päivällä. Täällä sataa nyt räntää. Lähden 10 aikoihin kävelylle ja hoidan samalla tarviketäydennyksen sekä kirjastokäynnin.
Onko jollakin muulla ollut leikkauksen jälkeen jatkuen vielä hoitojen alettua tietynlaista keskittymisen puutetta? Mä oon lukenu ikäni kirjoja, mutta nyt en meinaa jaksaa keskittyä lukemiseen vaan sen sijaan töllötän sarjoja/leffoja.
Mikä ihaninta, nesteitä on häipynyt eilisillan jälkeen. En tiedä auttoiko ananas ja vesimeloni, mutta henki kulkee nyt paremmin eikä rinnassa ahdista.
Suukin tuntuu kohtuulliselta eikä ole pahoinvointia, joskin ruisleipä ei ehkä maistunut samalta kuin ennen tai mikään muukaan, mitä suuhuni laitan. Kaikki tuntuu olevan saman makuisia vai olisko mauttomia,
Olen käyttänyt vikon päivät Yliopiston apteekin Ergotamin.tartia (mikä lie käyttönimi). Tuntuu olevan apua. Aloin käytön jo ennen ekaa sytoa, koska jouduin jättämään estrogeenilaastarin pois ja alkoi tulla yöhikikohtauksia ja kuumia aaltoja.
- Re: Kolme päivää ekasta sytostapiikup
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaKukkurukuu
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaTellu2012
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaOinas 50