Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää ekasta sytosta
Ihanaa lukea, että mielesi on positiivinen. Tuo omenamarmeladin hakeminen vastaa sitä mielitekojen sarjaa, joita minullakin muutaman päivän ajan syton jälkeen oli.Jalkasäryn jaan kanssasi ja se on ainoa, joka tällä hetkellä raastaa, kun minulla ei ainakaan siihen auta mitkään särkylääkkeet. Villasukkien pito hiukan helpottaa sitä levotonta oloa. Pahoinvointia minulla ei ole ollut. Ehkä se närästys korvasi pahoinvoinnin.
Tuo suun muuttuminen kissan hiekkalaatikoksi on tylsää. Ehkä juuri siitä johtuen välillä tekee mahdottomasti mieli jotain hyvää. Täällä joku kirjoitti syöneensä jäätelöä, sitä minäkin kävin ostamassa.
Minulle tuon aineenvaihdunnan kanssa kävi aivan päin vastoin. Meni monta päivää, että sain kuonat liikkeelle. Olen jo muutaman vuoden opetellut juomaan vettä runsaammin kun mieli tekee, mutta nyt olen saanut juoda niin, että vesi tulee korvistakin, saadakseni aineenvaihdunnan entiselle tasolle.
Minulla alkoi eilen lähtemään hiukset. Menen tänään sovinnolla tyttäreni parturoitavaksi ennen kun näitä irtokarvoja on joka paikassa. Hain viime viikolla Kinnuselta peruukin. Sen käyttäminen onkin sitten oma haasteensa.
Huomenna on uusi päivä
Uppe
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaUppe
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaKukkurukuu
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaTellu2012
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaOinas 50