Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää ekasta sytosta
Kiitti Jan73! Tarkkailen tilannetta, mutta suolisto on rauhoittumaan päin.Sain kokea ekan närästyskohtauksen - ei nyt ehkä tuuletuksen aihe ja oma syy. Kun mun kieli meni osin tunnottamaksi ja mökelsin maanantaina, luin tietysti kaikkien lääkkeiden tuoteselostukset ja vedin johtopäätöksen, että olen saanut Somacista allergisen reaktion. Luulen kyllä olleeni aivan hakoteillä ja otin äsken Somacin ja jatkan taas sen napsimista aamuisin ennen aamupalaa.
Oli tosi kiva syödä uunipuuroa "mustikoilla". Lainausmerkeissä sen vuoksi, että olen satavarma, että mustikat olivat naamioituneita mustiaviinimarjoja, aivan sen makuisia. Mulla ei oikeasti oo mustiaviinimarjoja, joten sekaannusta ei ole voinut tulla.
Hain kävelylenkillä Paramax 1000 mg ja otin hetki sitten puolikkaan nyt aluksi, sitten myöhemmin kokonaisen, jos ei puolikas auta.
Vähän aikaa sitten alkoi vihloa korvanseudulla, tuntuu vähän kurkussakin. Nyt on tilanne, että ei yhtään tiedä mikä kuuluu asiaan ja mikä ei ja onko osa tuntemuksia oikeesti oikeita vai tunteeko sitä vaan joka puolella jotakin.
Levotonta on. Hetken jaksaa keskittyä johonkin sarjaan, sitten hyppään tietokoneelle tai jotain muuta tekemään. Mutta eikö kaikki liikunta ole kotiinpäin!
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaKukkurukuu
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaTellu2012
- Re: Kolme päivää ekasta sytostapiikup
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaOinas 50