Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää ekasta sytosta
Otin vikat kortisonit sunnuntaiaamulla. Tais tulla yliaktivisuus vähän niinku jälkijunassa, mutta mä sytynkin hitaasti, mutta yleensä kuitenkin varmasti :)Eilen illalla alkoi taas särkemään jalkoja entisestään. Ainoastaan istumalla lattialla jalkojen päällä oli helpompi olla, mutta enhän mä nyt niin voinut ajatella olevani niin koko yötä. Panadol ei juuri helpannut asiaa. Otin hätävaran=Tenoxin ja nukuin yhtä heräämistä lukuunottamatta koko yön aina 5.30 saakka.
Meen hakemaan apoteekista Panadolia vastaavia, vähän tujumpia särkylääkkeitä. Astman takia en voi syödä mitä lääkkeitä hyvänsä.
Onneksi kielen reunojen tunnottomuus on enää lievää, mutta mielenkiintoista, että kaikki suuhun pantava maistuu samalta = ei miltään. Parempi niin kuin että maistuis pahalta. Ja parasta, että ei oo enää nestettä, tukehtumisen tunne ei ollut mukavaa. Eilen tuli aivan hillitön himo saada omenamarmeladia ja paahtista.
Pakko oli lopulta kauppaan, onnelsi on lähellä. Kun sain ne kotiin, ei enää tehnytkään mieli, mutta söin monta tuntia myöhemmin, kun kerta olin varta vasten hakenut.
Mulla on normaalistikin aika vilkas suonen toiminta, mutta eilen kävin "isommalla" normaalia useammin ja näyttää jatkuvan tänäänkin. Varmaan vielä ei kannata huolestua, että pyyhkiessä wc-paprussa on vähä verta, eihän?
Kun luin Uppe, että kahden viikon kuluttua olosi oli suht "normaali", tuuletin. Jos sama itsellä, niin enää ehkä noin 9 päivää :) Sattuukin sopivasti. Olen menossa 16.11. (jos tauti myöten antaa) työpaikalle päiväkahville ja sen jälkeen muutaman työkaverin kanssa Savoyhin. Mä oon meidän osaston "kulttuurivastaava". Laitan osallistumislistan esityksistä, joihin olen itse menossa ja hankin liput niille, jotka haluavat tulla mukaan. Joulukuun teatteriesityksen peruin osaltani, kun sattuu olemaan sytöpäivä. Etukäteen ei voi tietäää, meneekö tiputus aina niin kuin ekalla kerralla ja tulis muutenkin tosi pitkä päivä, kun olisin kotona vasta ennen puolta yötä.
Positiivistä on käden toiminta. Olen ottanut ohjelmaan joka aamu jumpan lisäksi muutaman joogaliikkeen kohdistuen vatsaan, selkään ja reisiin. Tai jos aamulla on ollut vetämätön olo, olen tehnyt ne illalla. Täytyy nyt muutaman päivän ajan hakeutua kävelyllä sellaisille lenkeille, joilta voi oikaista kotiin, jos alkaa tuntumaan, että esim jalkasärky alkaa käymään sietämättömäksi.
Ja olen joka päivä laittanut kännykän iltapäivällä äänettömälle. Esim eilen kotiin tultuani en olisi jaksanut puhua kenenkään kanssa. Vastailen takaisin soittoyrityksiin, kun oma fiilis antaa myöten.
Piti käydä välillä ottamassa pahoinvointipillerin. Fiksu olis muistanut ottaa sen ennen aamupalaa, mutta unohtu, kun otin astmalääkkeen, YO-apteekin lääkkeen ja Panadolin.
Mulla näyttää mittari 0 astetta eli voi olla vähän lipoonen keli, on käveltävä kieli keskellä suuta.
- Re: Kolme päivää ekasta sytostapiikup
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaKukkurukuu
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaTellu2012
- Re: Kolme päivää ekasta sytostaOinas 50