Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolme päivää ekasta sytosta

Hei!
Ihan Sinulla tuntuu menevän samaa rataa kuin minullakin. Minulla on nyt vähän yli kaksi viikkoa ekasta sytosta ja nyt vasta olotila suht "normaali". Mitään ylitsepääsemättömiä sivuvaikutuksia ei minulle tullut, sellaisia ärsyttäviä vaan, kuten närästys, päänahan kutiaminen ja ne levottomat jalat. Nuo levottomat jalat minulla kiusaavat edelleenkin vähän, vaikka aloitin sen Yliopistoapteekin rohdon syönnin jo hyvissä ajoin ennen sytoa. Levottomat jalat taitavat johtua hormonikeikauksesta, ainakin minulla. Oletuksenani on, että nuo muut sivuvaikutukset suurimmalta osalta ovat kortisonista johtuvia.

Tuo ylikierrosfiilis ja keskittymiskyvyn puute tulee varmaan siitä kortisonista, jos joudut sitä sytohoidon rinnalla otteleen. Olotila rauhoittuu, ellei suorastaan uuvahda, päivän parin sisällä, kun kortisonit on otettu. Niin ainakin minulle kävi.

Rauhallista mieltä tarvitaan

Uppe

Uppe | 6.11.2012 klo 09:10:07