Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä odotettavissa?

hei vaan.Olen 42v ja vasen rintani poistettiin 1½ vuotta sitten samalla kainalosta tyhjennettiin imusolmukkeet.Leikkaus meni hyvin eikä haava ollut kipeä.Ilkeintä oli viikon verran haavassa oleva dreeniputki mutta siihenkin tottui.leikkaus tehtiin noin 3 viikon kuluttua ja kuukausi toipumista+kuukausi levinneisyysselvittelyjä, sitten alkoi hoidot.sain sytostaatteja 8 kertaa,koska minulla on keuhkoissa jotain mitä pidettiin etäpesäkkeenä mutta nyt ei tiedetä koska se ei ole muuttunut miksikään.Tavallisesti sytot on 6x.keuhkojen takia en saanut sädehoitoja.Töistä olin poissa 11kk ja nyt olen ollut 8kk töissä.Hyvin on mennyt.Alku on hankalaa mutta anna itsellesi aikaa surra ja pohtia asioita.Itse huomasin että noin 5kk ja sitten alkoi helpottaa ja luottaa tulevaisuuteen.tsemppiä kovasti sulle,kyllä siitä selviää
minnuli | 27.1.2007 klo 18:13:30