Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä odotettavissa?

Hei! En ole aiemmin kirjoittanut tänne palstalle, paljon hyvää tietoa olen saanut lueskellessani muiden viestejä. Minulla oli myös 2 kasvainta samassa rinnassa ja kokopoisto tehtiin joulukuussa. Myös kainalo tyhjennettiin, koska tässä tapauksessa lääkärit eivät pitäneet vartiaimusolmuke tutkimusta luotettavana. Imusolmukkeet olivat kuitenkin puhtaat, gradus 3 ja hormooninegatiiviset. Levinneisyys tutkimuksiakin tehtiin, mutta niissä ei onneksi mitään löytynyt.

Maanantaina sain ekan taxon, 1,5 kk tuli kuluneeksi leikkauksesta. Olo on väsynyt, suuta kuivaa ja kuvottava olo. Hoidot tuntuu tosiaan olevan erilaiset eri tapauksissa, minä en saa sädehoitoa, koska ei ole jäljellä mitään sädetettävää, eikä tule hormooni hoitojakaan. Tuo hormooninegatiivisuus huolestuttaa, onko muilla samaa diagnoosia?
Sartsa | 31.1.2007 klo 09:29:05