Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Matka, jolle en olisi halunnut
Voi Cinne,Ensinnäkin olen pahoillani sairastumisesta, mutta iloinen, että olet löytänyt tämän foorumin. Täällä voi niin helposti purkaa niin hyvää kuin pahaakin oloaan.
Olen aivan äimistynyt kaikkien sellaisten lähisukulaisten puolesta, jotka kääntävät selkänsä. Käsittämätöntä. Puolitutut jotenkinymmärtää, silloin voi ajatella, etteivät he todellisia ystäviä ole olleetkaan.
Voisiko veljelläsi olla se, että hän jollain tasolla pelkää? Pelkää menettämistäsi? Ei se silti oikeuta kyseiseen käytökseen, mutta jos hänellä on itselläänkin jonkinlainen shokkivaihe menossa? Mutta että äitisikin.... Olen todella surullinen puolestasi ja kanssasi.
Onneksi sinulla on rakastava puoliso ja lapset. Miehesi on varmasti tukipilarisi nyt ja tulevien hoitojen aikana.
Tuohon hiusasiaan: minulla on nyt jo omat hiukset päässä, mutta hiuksettomana olin pipojen käyttäjä ja kotona olin ihan kaljupäänä.
Minun taipaleeni tämän taudin kanssa on kestänyt nyt 1 vuoden ja 7 kk ja teininä eri syöpä 3 vuotta.
Toivon sinulle voimia ja usko pois, tulet saamaan paljon uusia ystäviä ja todelliset ystävyydet vain vahvistuu <3 Toivon myös, että veljesi ja äitisi jonain päivänä kuuluvat jälleen lähellesi.
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutSarisaara
- Re: Matka, jolle en olisi halunnuthymy12
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutmiksi minä