Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Matka, jolle en olisi halunnut
Hei!Minulla alkavat sytohoidot lähiviikkoina, ja mietityttää myös kovasti peruukki-/päähineasiat. Kesäkin on tosiaan tulossa ja peruukin käyttö ei kauheasti houkuttele. Toki niistäkin löytyy kevyitä ja hengittäviä malleja, mutta niistä vaan joutuu maksamaan jopa toista tonnia. Halpisperuukki ja pipo ovat ihan kivannäköinen yhdistelmä, mutta kuuma tulee.. :/ Olenkin nyt ostellut kivoja trikoopipoja ja hiustenpidennyksiä, jotka olen ommellut pipoon kiinni. Tämä idea toimisi varmasti hyvin myös otsatukkaversiona! Hiustenpidennyksiä löytyy nykyään verkkokaupoista jos jonkinlaisia kaikissa eri väreissä. Esim. teippipidennysosioita on helppo käsin ommella haluamansa määrä kiinni päähineen alareunaan ja leikata ne sitten haluamansa pituisiksi. Pipokaan ei näytä läheskään niin hölmöltä, kun alta näkyy edes vähän hiuksia. Toivottavasti tämä vinkki auttaisi myös teitä kohtalotovereitani. Kaikkea hyvää teille kaikille. <3
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutSarisaara
- Re: Matka, jolle en olisi halunnuthope-77
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutmiksi minä