Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Matka, jolle en olisi halunnut
Hei tytöt!Mulle ei kukaan kääntänyt selkäänsä, toiset eivät tienneet miten suhtautau. Eläinlaumassahan sairastuneelle käännetään selkä, se on normaali tapa villieläimillä.
Hiukset lähtivät minultakin. Oon myöskin esillä työssäni, pidän seminaareja, luennoin ja esitelmöin. Mäkään en tykkää peruukista. Mä kehittelin pipot. Jouduin kehkodreenin ja ainaisten verikokeiden/kanyyleiden vuoksi uusimaan vaateparttani. Tytär ompeli mulle väreihin sopivia trikoopipoja. Niillä on nyt yhdeksän kuukautta menty. Nyt mulla on tuuhee noin sentin tumman harmaa siili. Aattelin juuri tänään kaupasta katsoa, löytyisikö paksua mustaa trikoopantaa.
Tällä matkalla me muututaan. Mikä muutos kehenkin sattuu ja kuinka pahasti, sen vain itse tuntee. Mulle hiusten lähtö ei ollut se kovin juttu. Mulle koville otti joutuminen hetkeks pyörätuoliin. Doce vei vaan jaloista voimat täysin. En vieläkään pääse kyykystä ylös ilman apuja. Mä olen ollut tällä matkalla 9kk. Haluaisin jo nähdä millainen Minna siellä pääteasemalla odottaa, mitkä muutokset paranee, mitkä jää. Hyväksyä jäävät muutokset osaksi uutta minua ja jatkaa elämääni. Nyt on ainaista toivomista, odottamista, pettymistä ja ilojakin. Mieli ei tahdo pysyä mukana. Järki ja tunteet, kun vaan ei aina kulje yhtä matkaa.
Voimia jatkaa omaa matkaasi yhdessä mukana olevien kanssa. Koita nähdä se klisee älä sure junasta jääneitä, vaan nauti sielä yhä olevista
Minna
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutSarisaara
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutMinnalla
- Re: Matka, jolle en olisi halunnutmiksi minä