Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tulevaisuus
Hei!Kuinka te muut suhtaudutte tulevaisuuteen? Olen itse sairastunut syöpään kaksi kertaa kahdeksan vuoden välein. Kummallakin kerralla iso leikkaus ja sytohoidot. Toisella kerralla tehtiin myös pysyvä avanne. Nyt vuoteen en ole saanut hoitoja ja tilanne on stabiili. Ei näy merkkejä kasvaimista. Ensimmäisen sairastumisen jälkeen kahdeksan vuotta sitten "ponnistelin" ja pääsinkin "pinnalle" sairauden aiheuttamasta järkytyksestä ja masennuksesta. Nyt toisen kerran jälkeen olen tällä hetkellä eksyksissä. Masennus iski vasta kesällä ja nyt sitä hoidetaan.
Olen aina ollut tulevaisuuteen suuntautuva ihminen - ongelmana on aina ollut eläminen nyt ja tässä. Kuinka uskallan rakentaa taas tulevaisuutta? Välillä haluaisin kovasti palata työelämään, vaihtaa työnantajaa, ja välillä haluaisin vain eläkkeelle kun tuntuu "ettei minusta kuitenkaan ole mihinkään". Paluu nykyisen työnantajan leipiin tuntuu mahdottomalta joten mistä voimia ja uskallusta vaihtaa työnantaja? Kertokaa te muut miten olette löytäneet itsenne uudelleen ja mistä olette löytäneet rohkeuden?
- Tulevaisuuskikiki
- Re: TulevaisuusKarhutar
- Re: Tulevaisuususva
- Re: Tulevaisuusanneli49v
- Re: Tulevaisuuskikiki
- Re: Tulevaisuusvapaa pudotus