Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
hei kesän sytolilijat!
Pitkästä aikaa ennätän päivittämään elämää tällekin foorumille. Viimeiset sytot alkavat olla käsillä ja sehän tuntuu uskomattomalta. Ensi maanantaina siis toinen ja toiseksi viimeinen CEF! Kävin lääkärillä eilen ja minulle kerrottiin, että lääkäri sädehoidon arvioimiseksi ajoittuu noin viimeisen syton tietämille. Vielä en saanut aikaa, mutta yllätys oli että tulen saamaan säteitä vain 3 tai 4 viikkoa, sen viiden sijaan, jota luulin. Johtunee kasvaimen pienestä koosta. Labra-arvoista olin ollut huolissani, kun niissä oli jotain poikkeamaa, josta hoitaja viimeksi sanoi, että johtuu syövästä. No, mutta kun ei sitä syöpää enää pitäisi olla, kun se on leikattu pois. Siihen ei sitten osannut enää sanoa mitään. No, lääkäri sanoi, että alhainen albumiini johtuu kuitenkin taxoterestä.Aika ekan cef.n jälkeen on ollut paljon parempaa vielä kuin taxojen aikana, vaikken niistäkään mitään pahoja oireita saanut. Viime viikko meni ruskaretkellä Pohjois-Karjalassa, 10 km päivämatkoja patikoiden, kalastaen ja sienestäen. Oo, ku oli ihanaa.
Olispa kiva kuulla taas teidän muiden kesän sytoilijoiden vointeja ja kuulumisia.
Ja Petruska, toivon sinulle voimia odotukseen. Niinkuin on käynyt ilmi monesta muustakin kirjoituksesta, olo helpottaa uskomattomasti kunhan leikkaus on tehty, vaikka hoidot ovatkin vielä edessä. Odottaminen on ikävintä. Itse sain tietää pienestä mutta aggressiivisesta syövästäni toukokuun alkupäivinä ja leikkaus oli vasta 4.6. Sytot alkoivat 19.7. Sairaslomalla olen peräti helmikuun loppuun saakka vaikka laskeskelin että jo ennen joulua, jos hyvin käy, on sädehoitokin jo annettu. Niin se aika vain kuluu, vaikka tämä vaihe etukäteen ajateltuna tuntuikin aivan loputtoman pitkältä. Siitä eteenpäin sitten alkaa taas uusi vaihe. On täysi kysymysmerkki, miten sitä osaa elää arjessa tämän asian kanssa. Kyselin eilen lääkäriltä myös jatkokontrolleista. Niitä on vain vuosittain, ensimmäinen lasketaan leikkauksesta. Vuoden väli tuntuu tosi pitkältä ja kysyinkin lääkäriltä mitä hän itse tässä tilanteessa tekisi mahdollisten välikontrollien suhteen (yksityisellä siis). Kautta rantain sain selville että hän saattaisi käydä lisäksi kerran vuodessa ultraäänessä. sitä jään miettimään. Miten teillä muilla jatkot ovat selvillä?
Aurinkoisia syyspäiviä!
- hei kesän sytolilijat!teituri
- Re: hei kesän sytolilijat!Tulevaisuus?
- Re: hei kesän sytolilijat!mollamaija
- Re: hei kesän sytolilijat!Maarit65
- Re: hei kesän sytolilijat!teituri
- Re: hei kesän sytolilijat!niin pieni
- Re: hiusjuttuateituri
- Re: hiusjuttuaraideri
- Re: hiusjuttuamollamaija
- Re: hiusjuttuaTulevaisuus?
- Re: hiusjuttuaniin pieni
- Re: hei kesän sytolilijat!niin pieni
- Re: hei kesän sytolilijat!Ailuska
- Re: hei kesän sytolilijat!mollamaija