Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus

Hei, Minulta poistettiin rintasyöpä 11.08-05.Rinta poitettiin kokonaan ja kaikki imusolmukkeet. Sytostaatteja sain 6 kertaa. Ennen joulua-07 tehtiin proteesin ja selkälihaksen kanssa tekorinta.nyt olen toipumassa terveen rinnan pienennyksestä ja kohotuksesta.On niin ihanaa olla kokonainen nainen, jolla on molemmat aika oikean näköiset rinnat. Olen ostellut seksikkäitä liivejä, pidinhän melkein 2 vuotta proteesiliivejä.
Onko ketään joka voisi jakaa mun kanssa näitä kokemuksia? minulta voi myös kysyä kaikkea näihin leikkauksiin liittyviä asioita!
Tamofen lääkitys on aiheuttanut minulle paljon ongelmia.Haima lakkasi melkein toimimasta, kilpirauhanen alkoi hiipua, aineenvaihdunta hidastui, veri rasvoittui ja se rasvoitti maksaa. Mulla on näihin kaikkiin vaivoihin lääkkeitä niin ettei dosetti ei meinaa riittää..Onko kellään muilla ollut samanlaisia oireita Tamofenista. Lääkäreiltä olen saanut hyvin ristiriitaista tietoa siitä, onko oireeni tamofenista johtuvaa vai jostain muusta? nyt olen voinut jättää diabeteslääkityksen pois, kun noudatan rasvatonta kolesterolitonta ruokavaliota...paino on pudonnut vuodessa 15 kg. kiloja ei millään saa pidettyä yllä jos syö vain kasviksia kalaa ja ruisleipää...he!
Tää on eka kerta kun olen kirjoittamassa keskustelupalstoilla, joten en tiedä osaanko edes avata jos joku vastaa...
Pipla Hörö | 28.3.2008 klo 19:56:01