Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tervehdys kanssasiskot!

Hei taas! Vielä tulin käymäään täällä netissä. Vähän olo on jo väsyneemmän oloinen, kun neljäs päivä taxoista illassa. Muuten ei mitään erityistä.

Itsekin olen miettinyt tuota töihin paluuta, joka on mahdollisesti edessä joskus syksyllä. Miten sitä jaksaa lähteä töihin, kun nuo unetkin tahtovat olla vähän sitä ja tätä. Harmi Miu, että töihin paluusi on ollut vähän raskasta. Olethan kovat hoidot käynyt läpi ja entäs se henkinen puoli. Itselläni on kyllä tuo mieliala kohonnut kovasti kun pääsin hoitoihin. Olinhan ensimmäiset kolme kuukautta aivan pohjalla, tuntui etten sieltä ikinä nousekaan eikä aurinko enää minulle paista. Mutta niin vain olen piristynyt. Toki siihen on osuutta myös tuolla Efexor-lääkkeellä, jonka aloitin. Moneen otteeseen olen kirjoitellut siitä miten ihanaa on kun pääsin kerralla eroon niistä kuumista aalloista ja entäs tämä mieliala. Olen kuin saanut elämäni takaisin.

Toivotan kaikille oikein pääsiäisen iloa ja rauhaa.

Kehäkukka:)
Kehäkukka | 5.4.2007 klo 22:08:01