Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Onneksi löysin teidät kaikki täältä
Olen ihan uusi tapaus täällä, sain eilen klo 16.20 tietää sairastavani rintasyöpää ja nyt odottelen leikkaukseen kutsua. Saas nähdö tuleeko juhannus vietettyä sairaalassa! Kuinka pitkään leikkauksen jälkeen olette olleet sairaalassa ja kuinka pitkään on kestänyt kotiinpääsystä, kun ensimmäiset hoidot alkavat? Milloinkahan itsekin kirjoitan tänne noita ihmeellisiä kirjainyhdistelmiä, jotka ovat vielä aivan kuin hepreaa. Sen olen päättänyt, että töihin en mene ennekuin hoidot on loppu, paitsi tieysti tuo 5 vuoden lääkitys! Tyttäreni (18 v.) tulee huomenna kotiin viikon Rooman reissulta ja kysynkin vinkkejä, että kuinka tämän hänelle kertoisin? Mieheni kyllä on siinä myös mukana. Onko täällä foorumilla muita Jyväskylässä hoidot saaneita? Tämä oli ensimmäinen sairaslomapäiväni ja olen laskenut tunteja, siitä kun sain kuulla puhelimessa, että valitettavasti teillä on rintasyöpä ja leikkauskutsu tulee n. viikon tai kahden päästä.- Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäkukkamaaria
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli