Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Odottelua...rintasyöpä?

Tervehdys,

Onpa tosiaan kurjaa, että olet saanut alustavasti huonoja uutisia! Toivotaan kuitenkin parhaista parasta jatkossa. Kuinka rinnat sinulla oireilivat?

Minulta löytyi patti kainalosta jo vuosia sitten. Vuosi sitten, pari kuukautta äidin syöpään kuolemisen jälkeen (56-vuotiaana) gyne kiinnitti huomiota pattiin ja lähetti jatkotutkimuksiin. Minulle tehtiin mammografia, ultra ja otettiin ohutneulanäyte. Kaikki näytti hyvältä, eli raspvaatista oli kuulemma kyse. Nyt kuitenkin rinta on alkanut kipuilemaan. Sitä pistelee ja välillä särkee ja jäytää laajemminkin. Minulla on ollut jatkuvaa flunssaa, ei kuumetta, ei crp nousussa, mutta jatkuvaa tautia. Perheessä on pieniä lapsia ja kausiflunssaakin kiertää perheessä, joten voi olla sitä, mutta (taas) alkoi pelottamaan. Entäs jos se onkin sittenkin syöpää... Olen kärvistellyt monta viikkoa asian kanssa. Nyt varasin torstaille ajan lääkäriin. En tiedä onko siitä mitään hyötyä, mutta kai ne voi asiaa vielä jotenkin tutkia.
miksi | 15.11.2010 klo 20:03:06