Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Odottelua...rintasyöpä?
elämänilo, onpa ikävää nuo kivut! Toivottavasti saat pian helpotusta oloon. Miten asiat ovat edenneet? Paljon tsemppiä ja sinnikkyyttä sinulle. Yritä keskittää ajatuksesti positiivisiin asioihin, vaikka tiedän miten vaikeaa se on, kun jatkuvasti kivut ovat muistuttamassa.Minäkin olen jäänyt vähän miettimään. Rinnoissani on tapahtunut muutoksia, ei kysta ja tiheytynyt rauhaskudos tässä aina ole ollut. Olisin huomannut vastaavat aikaisemminkin kyllä, sen verran kuitenkin olen rintojani tutkinut, vaikkakin harvemmin. Kipuja on myös edelleen. Kysta ei sinänsä häiritse, mutta nuo muut muutokset. Kai mammografiassa ja ultraäänessä olisi kuitenkin jotain näkynyt, mikäli olisi ollut syytä huoleen. Lääkäri tosiaan vain kommentoi, että ihan normaalilta rintakudokselta näyttää. Kai siihen pitää siis uskoa ja kipuihinkin tottua...?
Mukavaa ja parempaa viikonloppua sinulle! :)
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Tinttura
- Re: Odottelua...rintasyöpä?elämänilo
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Manna