Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Odottelua...rintasyöpä?
Hei Manna ja todella todella paljon Onneksi olkoon sinulle !! Olen todella hyvin onnellinen puolestasi,nyt annat itsellesi aikaa hengähtââ ja halit rakkaita lapsia,nautit syksystä ja elämästä.Itse olin siis tänâân tutkimuksissa ja ottivat mammografian ja sen jälkeen ultran ja nyt nâyttââ siltä että minulla olisi todella aihetta suurempaankin huoleen.Vastaukset saan sitten 2vkon kuluttua,mutta ensi maanantaina saan jo jotain tietoa.Verikokeisiin he laittavat minut huomenissa aamusella heti,eli kyllâ hermostuttaa todella paljon,koska lisâtutkimuksia tulee vielä.
Koitan jotenkin viimeiseen asti uskoa ettei se olisi syöpââ,mutta ikââ ei ole vasta kuin 39v,mutta silti,eihän se sitä kysy.Mieheni tuella koitamme nyt jaksaa nämä viikot tai ainakin ensi maanantaihin.
Ja kiitos kauniista sanoistasi Manna,Elämânilo,se on se jota nyt tarvitaan? Voimia kaikille,ihan jokaiselle,tukekaamme toinen toistamme ja antakaamme vertaistukea.
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Tinttura
- Re: Odottelua...rintasyöpä?elämänilo
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar