Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Odottelua...rintasyöpä?

Hei ja kiitos vastauksestasi. Olen pahoillani, että olet joutunut saman pelon kanssa tekemisiin. Toisaalta, kyseessähän on onneksi vasta epäily... minullakin ainoastaan jatkotutkimus ja lääkäri sentään epäili niiden olevan hyvänlaatuisia. Ja mikäli tutkimuksissa selviää, että kaikki ei olekaan kunnossa, eihän se elämä siihenkään lopu. Tällä hetkellä on vain vaikea ajatella positiivisesti, kun voi vain odotella.

On totta, että tavallinen arki auttaa jaksamaan paremmin. Itselläni tämä odottelu on mennyt vaihtelevasti. Elämässämme on tällä hetkellä aika suuria muutoksia edessä, muuttoa, työhaastatteluja ja itselläni osa-aikainen työ, joka täytyy myös hoitaa. Ja pieni lapsemme tietysti. Silloin, kun olen ollut tuon ihmeellisen tulehdusreaktion uuvuttama, ajatukset menee väkisinkin tähän. Sitten kun vointi on taas parempi ja pystyy touhuamaan muutakin, yritän painaa taka-alalle koko jutun ja jopa väheksyn sitä.

No huomennahan ehkä selviää jotain, niin kuin sinullakin. Tulethan kertomaan tänne miten tutkimus meni! :)
Manna | 19.10.2010 klo 11:11:00