Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Odottelua...rintasyöpä?

Kiitos Karhutar toivotuksista, täytyy seurailla noita kipuja. Lääkäri tosiaan meinasi, että kipu ei sinänsä olisi paha merkki tai merkki mistään kummemmasta (tiedä sitten, kun joillakin on kokemuksia kuitenkin muusta) ja toisaalta kuuluisi normaaleihin iän mukana tuomiin muutoksiin. Hän ajatteli, että voisi johtua hormonaalisista muutoksista. On minulla aina ennen kuukautisia rinnat hieman kipeät, mutta ei koskaan ennen tällaista kyhmyyn, kystaan tai tiheämpään rauhaskudukseen liittyvää kipua. No seurailen, ja tosiaan tutkin rintani tästä lähtien säännöllisesti.

elämänilo, jaksamista paljon odottelussasi!! Onneksi sinulla on mies tukenasi. Voin kuvitella miltä tuntuu... Minut meinattiin käännyttää tuosta mammografiatutkimuksesta keskiviikkona takaisin kotiin odottelemaan, kun olivat kutsuneet minut sinne epähuomiossa juuri ennen kuukautisiani. Se on ilmeisesti usein este kuvaukselle (rinnat turpoavat). Onneksi ottivat sitten kuitenkin. Sanoin, että en kyllä enää mielelläni lähtisi täältä ilman vastauksia kotiin. Te vielä jatkatte odottelua. Minäkin suosittelen liikuntaa, liikuntaa ja paljon liikuntaa teille, niin kuin tekin minulle. Ehkä kyseessä ei ole syöpä, toivon kovasti niin. Hyvä, että toimivat kuitenkin niin pikaisesti, että pääset verikokeisiin heti.

Tinttura, ihan hyviä uutisia siis sinultakin. Ja hyvä asenne. Te olette kyllä tosi urheita ja reippaita. Minä olen usein taipuvainen panikoimaan ihan heti ja suurentelen asioita turhaan. Toisaalta sitten suljen jonkin ikävän asian pois mielestäni, niin kuin tuon rintojen tutkimisen tähän saakka.

Oikein ihanaa tulevaa viikonloppua teille kaikille! Poltellaan kynttilöitä ja nautitaan läheisimmistämme. :)
Manna | 21.10.2010 klo 23:30:45