Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Odottelua...rintasyöpä?
Kävin tutkimuksissa ja siellä todettiin kysta ja paikoitellen tiivistynyttä rauhaskudosta. Ei kuitenkaan mitään syöpään viittaavaa. Olen äärimmäisen helpottunut ja onnellinen. Vielä hieman pökkyrässä viime viikon tunnemylläkästä. Rintaa särkee edelleen, mutta selkeää siitä sille ei löytynyt. Kipuilu ei tunnu kystan kohdalla vaan toisessa rinnassa tiivistyneen rauhaskudoksen kohdalla. No ehkä siitä ei tarvitse huolehtia.Rauhaset ovat olleet turvoksissa aiemminkin kaulalla, päässä, kainalossa jne., enkä ole niitä sen kummemmin ihmetellyt, kun ovat aina liittyneet johonkin lentsuun. Nyt kun rinnasta löytyi samaan aikaan nuo kyhmyt ja kaularauhaset ovat olleet turvoksissa jo kuukauden putkeen, alkoi vain mietityttämään. Onneksi ei sitten johtunut mistään mistä pelkäsin.
Elämänilo, kiva nimimerkki sinulla. :) Paljon tsemppiä sinulle huomiseen! Kerrohan mitä sanoivat. Vertaistukea näiden pelkojen kanssa todella kaipaa.
Karhutar, tämä tosiaan pisti asiat tärkeysjärjestykseen.
Kiitos kun vastasitte minulle, jään odottelemaan teidän kuulumisianne.
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Tinttura
- Re: Odottelua...rintasyöpä?elämänilo
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Manna
- Re: Odottelua...rintasyöpä?Karhutar