Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: samoja tunteita ja kokemuksia
Niin, saa nähdä millainen olo on sitten syksyllä. Nyt elämä rytmittyy jotenkin töiden ja kaikkien muiden kiireiden ympärille, syksyllä taas ovat uudet kuviot opiskeluiden ja kavereiden kanssa. Ehkä se yksinäisyys pelottaa, ja jo nyt mietin, miten selviän myöhemmin...tunnen jotenkin olevani niin yksin ajatusteni kanssa, vaikka toki perheeni käy läpi samoja asioita. Muiden elämät tuntuvat jatkuvan jotenkin helpommin eteenpäin, mutta ehkä kaikista tuntuu siltä...ja kyllähän kaverit ovat olleet huolissaan ja kyselleet, miten voin, mutta loppujen lopuksi heilläkin on omat elämät, jotka jatkuvat, ja omani taas on jossain ihan oudossa tilassa..ajatukset ovat aika sekaisin, saakohan tästä mitään selvää..Minäkin kaipaan sitä aikaa, kun kaikki oli "niinkuin ennen". Vaikka ajatukset välillä menivätkin ristiin äidin kanssa, niin pohjimmiltaan me oltiin aika samanlaisia. Minua pelottaa se, miten asiat muuttuvat täällä kotona, ja yritän pitää esim. paikkoja samanlaisessa kunnossa kuin äiti piti, ja ärsyttää, kun kaikki tuntuu muuttuvan...niinhän se menee, mutten vaan kestä sitä.
Itse en ole vielä kauan ollut ilman äitiä, mutta jo nyt tuntuu siltä, että monien muiden elämät jo jatkuvat, ja minun tyhjä olo on samanlainen. Ymmärrän, ettei sinullakaan Isla ole vielä helppo olo. Tsemppiä :)
- vertaistukeaIsla
- Re: vertaistukeatuulapirkko
- Re: vertaistukeaviolet
- Re: vertaistukeakipinä
- Re: samoja tunteita ja kokemuksiaviolet