Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Lohdun sanoja(ko?)
Hei Surusyksy,Olen miettinyt usein mitä sinulle kuuluu, kun sinua ei ole palstalla näkynyt - tosin olen itsekin viime aikoina useammin vain lukenut muiden viestejä kuin itse kirjoittanut palstalle.
Minun äitini kuolemasta tuli kuluneeksi vuosi vajaa viikko sitten, ja olen huomannut itse olevani edelleen elossa. Ja päivä päivältä elämä tuntuu normaalimmalta... Vaikka edelleenkin mulla on silloin tällöin myös itkupäiviä, ja niitä hetkiä kun ajattelen että tästä pitää kertoa äidille.
Jos et ole lukenut Merete Mazzarellan kirjaa Juhlista kotiin, suosittelen sitä lämpimästi. Itse luin sen ihan äskettäin. Kirja on päiväkirja, jota kirjailija alkoi pitää kun hänen äidillään todettiin syöpä, ja päättyy äidin kuolemaan vain kolmisen kuukautta myöhemmin. Löysin siitä paljon itselleni tuttuja tunteita ja ajatuksia - ja sain siitä lohtua.
Toivon sinulle hyvää vuotta 2007!
Tiltu
- Lohdun sanoja(ko?)surusyksy
- Re: Lohdun sanoja(ko?)Tiltu_R
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Lohdun sanoja(ko?)kevät?
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko