Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Re:pinjaenkelin äidille
Itse en ole lastani menettänyt. Voin kuintenkin tuntea tuskasi, en täydellisesti, vaan Oma Rakas Poikani taisteli elämästään ensimmäisen vuoden aikana, oli enemmän sairaalassa kun kotona. Lastenklinikan teho-osastolla useita kertoja. Välillä tilanne oli toivoton. Itse en kuitenkaan uskonut enkä hyväksynyt lääkärin totuutta siitä, että voi käydä hyvin tai huonosti. uskoin hyvään. Nyt Hän on 25 vuotias vahva, riuska kaveri. 15 vuotiaana koko kakun kuorrutukseksi sairastui vakavaan sydänpussintulehdukseen. Selvisi siitäkin. Tilanne oli silloin tiukka. Itse sairastuin 2003 gr3 rintasyöpään, 2005 oli vuorossa kohtusyöpä. Syksyllä todettiin rintasyövän metastoituneen maksaan, siellä useita pesäkkeitä, suurin 2,6 cm. myös suolistossa tai muualla vatsassa.?? eivät tutki eikä etsi enempää. Hoitoja saan. Nyt olen huolissani Rakkaasta pojastani joka ottaa raskaasti tilanteeni. Pelkään hänen tekevän saman jonka teki jo n. 4 v. sitten. Yritti riistää itseltään hengen. Sinä Pinjaenkelin äiti. Olen usein lukenut näitä keskustelu palstoja. Sinä jaksat aina vaan kannustaa ja lohduttaa muita. Mistä saat voimasi. Itse joskus ajattelin, kun Poikani sairasti, voimat sen kun kasvaa, mitä enemmän joutuu käymään hankalia asioita läpi. En vaan tiedä kuinka olisi käynyt jos olisin lapseni menettänyt. olisin vrmasti murtunut täysin. Nyt minua murruttaa lasteni tulevaisuus ja huoli heidän pärjäämisestä, vaikka ovatkin jo aikuisia.Rakkaudella ja sydämmllä Pinjaa ja Sinua ja Perhettäsi ajatellen titti
- Lohdun sanoja(ko?)surusyksy
- Re: Lohdun sanoja(ko?)Tiltu_R
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Re:pinjaenkelin äidillekevät?
- Re: Lohdun sanoja(ko?)kevät?
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko