Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Lohdun sanoja(ko?)
Anna rakas ystävä itkun tulla, kun itkettää. Suru on suuri, Itse suren isäni kuolemaa vieläkin, vaikka siitä on jo 24 vuotta. Isäni oli 44 vuotias,liian nuori kuolemaan. Etenkin kun sanoi viimeisenä kesänään, että ei haluaisi muuta kun elää. Oli liian kova tekemään töitä, siksi kuolikin. Sydän ei kestänyt. Isäni ei käyttänyt alkoholia, nyt jälkeenpäin ajattelen, että olisi joskus ottanut edes pienen tujauksen. Minä sairastuin syöpään 42 ikäisenä, siitä lähtien olen käynyt taistoa sitä kavalaa tautia vastaan. Ensin gr3 rintasyöpä 2003, toinen syöpä kohdussa 2005. Molemmat pahanlaatuisia. Nyt syksyllä 2006 metastoitunut. Lapsiani ajattelen nyt. He vaan eivät pysty eivätkä halua hyväksyä tilnnetta. Toivon Sinulle voimia surussasi. Vaikeata on. Toivottavasti en kuulosta tyhmältä, etenkin juuri tässä tämän hetken vaikeassa tilanteessa, mutta muistele niitä hyviä aikoja. Välillä niiden muistelu korostaa kipua ja tuskaa menetyksestä, välillä antaa voimaa. Ainakin minulle. Sydämmeni oli tuskaa täynnä kun isäni kuoli, samaan aikaan myös poikani oli vakavasti sairas. Siirsin suruani, joka tuli sitten myöhemmin, vuosien kuluttua, todella rankasti vastaan. Sure, pura itseäsi nyt. Ja anna ajan tehdä tehtäväänsä. Lopulta jaksat jo muistella niitä hyviä ja mukavia asioita ja sydämmestäni toivon, rauhallisella mielellä.Kaikkea hyvää Sinulle ja ennen kaikkea jaksamista
- Lohdun sanoja(ko?)surusyksy
- Re: Lohdun sanoja(ko?)Tiltu_R
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko
- Re: Lohdun sanoja(ko?)pinjaenkeli
- Re: Lohdun sanoja(ko?)kevät?
- Re: Lohdun sanoja(ko?)tuulapirkko