Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mieheni nukkui pois...
Kiitos teille kaikille.Ja osanotto teille muillekin läheisenne poismenon vuoksi...tiedän etten ole täällä ainoa.Ja tiedän ettei tämä meidän tapaus ole sen kummempi kuin muidenkaan. Minä osasin(ainakin yritin)valmistautua jo tähän,tiesin että näin käy.Vaikkei se kuitenka siinä vaiheessa lohduta,kun se tapahtuu.Mutta osaltaan auttaa surutyössä,kun tietää mitä tuleman pitää.Ainakin minulla.Tein surutyötä jo keväästä-06 asti kun diagnoosi tuli miehelleni.Tiesin ettei niin pitkälle edenneestä syövästä voi jäädä henkiin,kuin joksikin aikaa. Ja meillä se aika oli sentään näinkin pitkä.Olin mieheni kanssa yhdessä 12 v ja nyt 22.9.tulisi 7 v täyteen naimisiin menosta...
Hän sairasti crohnin tautia jo kun me tavattiin.Että aina tämä jonkinlainen pelko on ollut taustalla että jotakin tulisi tapahtumaan,ennemmin tai myöhemmin.Varsinkin kun häneltä löytyi polyyppeja joka tähystyksessä,joita poisteltiin ja tutkittiin.Pelkäsin joka kerta niiden tuloksia...
Ja näin tässä sitten kävi.Pahimmat pelkoni kävivät toteen.
Ehkäpä oli sitten tarkoitettu näin.Kummalta vain tuntuu.
Voimia teille kaikille!
- Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...muukalainen
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...ninnu72
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...salla10
- Re: Mieheni nukkui pois...Enkelintytär
- Re: Mieheni nukkui pois..."helinä"
- Re: Mieheni nukkui pois...Ikävä isiä