Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mieheni nukkui pois...
Sara07 ! Lämpimät osanottoni.Vaikka eihän se lohduta varmasti paljoakaan.Sana helinää vain,ainakin minä tunsin sen niin kun ihmiset minulle sanoivat ja sanovat vieläkin äitini kuoleman johdosta.Äitini kuolemasta on nyt 2kk 4päivää.Minä olin äitini vierellä jatkuvasti mitä äiti ehti olla terveyskeskuksessa vajaa 3 viikkoa.Äidilläni oli levinnyt mahalaukun syöpä.Sairasti tietoisesti vajaa 2kk.Minulla myös sairasloma päättyy tämän kuun lopussa ja pelkään kauhulla miten jaksan ajatella työntekoa kun olen niin väsynyt ja surun murtama.Surutyö on raskaampaa kuin "oikea" työ.Sitä teet 24h/vrk.Ihmiset sanovat että minun täytyy ajatella että äidille oli hyvä kun pääsi pois,ei tarvinnu kärsiä sairauden kanssa pitkään,minusta tuommoinen kuulostaa tosi pahalta,ihan kuin olisivat toivoneet äitini kuolemaa.Vaikka kyllä rehellisesti ajateltuna itsekkin sen tajuan että parempi näin,että pääsi nopeasti pois mutta silti tuntuu aivan kauhealta oman äidin kuolema,minulla ei ole enää äitiä.Minulle kaikki ystävät sanovat että ajattele niin että äidilläsi on nyt hyvä olla.Täytyy hyväksyä tapahtuma.Miksi minun pitäisi hyväksyä kuolema?Minua suoranaisesti loukkaa tuommoinen ihmisten puhe.Ei minua lohduta että sanotaan näin,päinvastoin pahentaa oloani.
Tiettyjen ihmisten edessä olen oppinut näyttelemään pirteämpää,olen kuin klowni sirkuksessa, mutta kun pääsen kotiin,niin annan maskin pudota kasvoiltani ja itken katkerasti kun taas piti näytellä kaikkea muuta mitä todellisuudessa tunnen,olen.Miksi teen näin?Siksi, että ihmiset odottavat että minulla pitäisi jo ruveta helpottamaan mutta kun kuolemasta on vasta 2kk niin nytkö minun pitäisi jo olla se sama kuin reipas kuin ennen.EN PYSTY olemaan iloinen ja reipas.Minun sydän on revitty rikki ja sydän huutaa tuskaa.
Mikä on se aika raja että "saa surra" ja minkä jälkeen pitäisi jo olo olla helpompaa.Minä en jaksa ymmärtää tätä.
Olen niin väsynytkin kun en saa nukuttua,nukahdan mutta jo ennen puoltayötä olen hereillä ja valvon monta tuntia.Lääkäriltä jos kysyy, niin sanotaan vain et syö unilääkkeitä.Mutta kun en nuku aina unilääkkeen avullakaan.
Sara07 toivon että jaksisit kulkea eteenpäin paremmin kuin minä.Minulla ei tästä taida tulla mitään.
- Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...muukalainen
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...ninnu72
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...salla10
- Re: Mieheni nukkui pois...nina
- Re: Mieheni nukkui pois...Enkelintytär
- Re: Mieheni nukkui pois..."helinä"
- Re: Mieheni nukkui pois...Ikävä isiä