Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mieheni nukkui pois...
Minunkin mieheni nukkui pois kolme viikkoa sitten. Hän sairasti paksusuolensyöpää 4 ja puoli vuotta. Lauantaina oli hautajaiset ja kohta kun nuorin lapsistani tulee koulusta, lähdemme käymään haudalla. Meillä ei ollut yhteisiä lapsia, mutta minulla on edellisestä liitostani 5 lasta, joista 3 asuu kotona. Tälle nuorimmaiselle mieheni oli tosi tärkeä ihminen, (tärkeämpi kuin oma biologinen isänsä).Mieheni oli vain kuukauden sairaalassa, ja minä olin hänen luonaan yötäpäivää viimeiset kolme viikkoa. Se oli arvokasta aikaa, ehdimme puhua kaikista asioista, suunnitella hautajaisia ym.
Olimme yhdessä 7 vuotta, 3 vuotta naimisissa, joten tämä tuntuu tosi epäreilulle. Miksi meille ei annettu kauemmin yhteistä aikaa??
Minulla on vielä sairaslomaa tämän kuun loppuun, mutta en tiedä jaksaako sitä olla töissä. Surutyö on oikeesti työtä! Välillä tuntuu, että ei mitenkään jaksa, mutta sitten taas tuntuu vähän paremmalle. Onneksi on ystäviä, jotka jaksaa kuunnella.
Taisi tulla sekavaa tekstiä ,mutta kun olen lueskellut tätä palstaa, olen tullut siihen tulokseen, että surusta saa olla enemmän tai vähemmän sekaisin. Olen käynyt täällä lukemassa näitä elämän kohtaloita parisen vuotta, mutta vasta nyt rohkenin itse kirjoittaa.
Sara07
- Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...muukalainen
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...marjukka5
- Re: Mieheni nukkui pois...ninnu72
- Re: Mieheni nukkui pois...leijona-76
- Re: Mieheni nukkui pois...salla10
- Re: Mieheni nukkui pois...sara07
- Re: Mieheni nukkui pois...Enkelintytär
- Re: Mieheni nukkui pois..."helinä"